Condiții de livrare
- Livrarea în or. Chișinău se efectuează gratuit dacă suma comenzii depășește 499 lei. Dacă suma comenzii este mai mică de 499 lei, atunci costul livrării va fi de 50 lei.
- Costul livrării în suburbiile Chișinăului constituie 80 de lei.
- Costul livrării alte regiuni din Republica Moldova se calculează automat, în dependență de greutatea și mărimile produsului procurat (vezi lista mai jos). Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare
- Comenzile sunt livrate a doua zi lucrătaore, de la 12.00 la 20.00.
- Livrarea în oraș se efectuează doar la adresa exactă a apartamentelor și a birourilor. Comenzile nu sunt livrate în locuri publice, locuri aglomerate, centre comerciale, intersecții, șantiere etc.
- Livrarea în sectoare private se efectuează doar dacă există o adresă exactă și un drum adecvat pentru transport către locul de livrare.
- Costul livrării standard prevede livrarea mărfurilor «la intrare» - fără deplasarea dincolo de ușa de intrare, clădirea de birouri, poarta unei case private; în același timp, verificarea și acceptarea bunurilor de către cumpărător, precum și semnarea Contractului de vânzare și cumpărare, se efectuează la locul specificat, fără deplasarea suplimentară a bunurilor.
- Conectarea sau consultarea cu privire la metoda de conectare a aparatelor de uz casnic, precum și eliminarea echipamentelor vechi de către angajații serviciului de livrare nu se efectuează.
- La solicitarea dvs., curierul poate instala echipamentul la locul desemnat, dar acest lucru nu face parte din responsabilitățile sale directe și va fi considerat un serviciu suplimentar.
- Înainte de a plasa o comandă a unui produs, citiți cu atenție proprietățile și caracteristicile produsului pe care doriți să îl achiziționați - dimensiune, culoare, greutate etc. Dacă returnați un produs supradimensionat fără defecte, va trebui să rambursați costurile de livrare.
- Dacă în timpul demonstrării produselor livrate ați hotărât că acest produs nu vi se potrivește, vă sfătuim să nu achitați și să nu semnați Contractul de vânzare și cumpărare.
- Când acceptați produsele, verificați cu atenție integralitatea și aspectul lor, absența deteriorării mecanice. Angajații noștri vă vor demonstra produsele livrate, aspectul lor, complectația și vor întocmi toate documentele necesare.
- Ambalajul mărfii nu este luat și rămâne la dvs.
Atenţie!
Înainte de a plasa o comandă, asigurați-vă că ați selectat exact modelul pe care intenționați să îl cumpărați. Dacă produsul a fost deja livrat și îndeplinește condițiile de garanție, dar totuși decideți să îl returnați, va trebui să acoperiți costurile de livrare și serviciile de curierat. Prin urmare, este important să vă gândiți bine la alegerea dvs. pentru a evita costurile inutile.
Reguli pentru acceptarea mărfurilor
Atenţie!
Înainte de a achita comanda, asigurați-vă că ați verificat produsele livrate! Înainte de a semna documentele, asigurați-vă că nu există defecte externe la produsele achiziționate!
Ambalajul prăfuit, iluminare insuficientă a camerei, graba din partea curierului și altele, nu sunt motive întemeiate pentru nerespectarea cerințelor de mai sus.
Curierul este obligat să vă elibereze:
- Bonul de casă (cu excepția plății prin transfer bancar)
- Cardul de garanție completat cu ștampile
Dacă aveți reclamații cu privire la aspectul și completitudinea produselor livrate, puteți refuza achizișionarea lor. Livrarea se face până la scara blocului, oficiului, a porților proprietăților private.
Înaintea utilizării produsulul achiziționat, verificați dacă așteptările dvs. despre produs se potrivesc cu caracteristicile sale reale. Rareori, dar există cazuri de erori în descrierea de pe site. Toate caracteristicile principale sunt indicate în fișele instrucțiunii de utilizare. Puteți să renunți la achiziționare dacă găsiți o diferență în descrierea sa de pe site și fișa instrucțiunii de utilizare. Studiați această problemă înainte de a începe să utilizați produsul achiziționat și atunci vom schimba sau rambursa banii pentru produsul achiziționat.
Dacă găsiți defecte ascunse este nevoie imediat să depuneți o reclamație scrisă către Departamentul Plângeri.
Schimbul sau rambursarea banilor către Cumpărător se efectuează după examinarea produsului defect la centrului de service.
Curierul nu conectează echipamentele și nu oferă consultații cu privire la aspectele tehnice și caracteristicile funcționale ale produselor achiziționate.
În cazurile în care produsul achiziționat este de calitate, dar nu vi s-a potrivit din orice motiv, îl puteți returna înainte de a achita și a semna documentele de acceptare a mărfii, dar în caz de semnare și achitare, îl puteți returna în termen de 14 zile. Pentru aceasta este necesar ca:
- Produsul nu a fost utilizat, proprietățile sale de consum, aspectul exterior, ambalajul, sigiliile, etichetele, documentația, precum și bonul de plată au fost păstrate.
- Produsul este de calitate (în stare de funcționare, nu are urme de utilizare, fisuri, zgârieturi, așchii și alte daune mecanice, cu excepția defectelor ascunse de fabrică)
- Produsul nu este inclus în lista produselor care nu pot fi returnate sau schimbate cu un produs similar. (Lista a fost aprobată prin Decretul Guvernului № 1465 din 8 decembrie 2003 г.).
Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, noi, din păcate, nu vom putea schimbă produsul sau să returnăm banii.